lørdag 15. september 2012

En pappas tilbakemelding

For noen dager siden mottok vi en lang og omfattende mail fra en meget fornøyd pappa, der han i detaljer beskriver hans sine erfaringer med produktene fra Engelbarn.no er. Helt storartet og vi takker for at vi har fått lov til å dele dette videre her på bloggen. God lesing!



      Tøfler

      De orange ull fleece tøflene vi kjøpte sist er utrolig bra. Det er vel nesten det eneste som sitter fast på føttene hans. Den doble borrelåsen kombinert med strikk er helt genial. Også veldig bra at det er gummigrep under. Jeg liker også designet på disse

 
 
 
 

      Ull fleece

      Den ull fleece dressen vi bruker nå er med hette. Den gamle var uten. Den gamle hadde den fordel at det var knapper helt ned. Det at den ikke hadde hette var ok da, siden han ikke pleide å ta av seg lua. Nå er det imidlertid nesten umulig å få ham til å beholde lua på, så hetten er et mustJ knappene ned er heller ikke påkrevd lenger. Så med andre ord, veldig fornøyd med begge de to dressene, hver til sin alder. Jeg liker designet på disse dressene. Sammen med noen morsomme kjoler dere har, synes jeg det er blant det kuleste i varegruppen (jeg drister meg alikevel til å foreslå en ny versjon med tapet glidelås).
 
 

              Ullsovesekken/Ullsovepose

      Begynte vi å bruke for tre netter siden. Vi var litt spent på om vi kom til å forstyrre søvnen siden han har beveget seg ganske mye rundt om natten i det siste. Men fra den natten sekken satt på, har han sovet 12 timer flatt…Beste nettene siden han kom til verdenJ

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar